Friday 8 July 2011

on your mark..get set..GO!

assalamualaikum wbt.

walaweh!dah lame gile nak start blog ni, cuma idea taknak bertandang ke minda.akhirnya ade gak something utk di repekkan sebagai mukadimah kepada blog ini.yeah.

as stated, my name is Erna Syazwana yang bermaksud haruman kasturi.ehem2..heee.kalau tak brape nak harum kat dunia ni..mintak2 kasturi la bau ku di akhirat kelak.wacheh2..bermulanya blog ni pun sebab aku bosan sangat tak tau nak buat ape after exam.so amik keputusan untuk merapu meraban sambil berkongsi idea and pengetahuan.semoga pembaca2 di luar sana enjoy membaca blog ini dan tanpa segan silu bertandang di page ku selalu.

memandangkan aku seorang yang malas tahap dewa dewi bintang tujuh..tak dapat nak janji untuk update setiap hari..mungkin sekali seminggu..atau kalau mood terbaik bertandang..mungkin 7kali sehari.wakakaka.ok tak payah poyo.

maka izinkan saya mengundur diri dahulu dan insyaAllah akan muncul dengan post2 yang lain.oh dan..bahasa malaysia akan dijadikan bahasa rasmi didlm blog ini.tapi adelah jugak manglish.huuu..

adios amigos!

3 comments:

  1. haha.. ak yg pertama... :D
    ceh.. bangge lak tetibe..

    for u erna.. go!!!! menunggu setiap entry ko.. x sabo.. hohoho

    ReplyDelete
  2. hahaha..time kasih di atas sokongan!sayang ko lebih!

    ReplyDelete
  3. na.. ak pun dah terbuat blog la plak.. haha.. ko kna follow ak plak.. haha.. gedikss.. ;p

    ReplyDelete