Sunday 18 March 2012

Ahli bina badan terkacak dunia

Kalau orang lain suka tengok artis and selebriti yang kacak2..aku prefer ahli bina badan sebab kekacakan dorang lain..Kalau rasa takleh terima dengan kenyataan aku..refer gambar neh dan aku confirm korang akan setuju.

sila refer kepada lengan beliau.haha.memang ahli bina badan.

this is the love of my life, Ahmad Lais Al- Fateh.anak angah aku.setiap kali dok sebelah dia aku rasa mcm aku african sesat sebab dia putih ya ampun.you are a guy you know, how come you putih like this haaa..

p/s aku benci gila tengok ahli bina badan sbnarnya.sumpah takleh terima.perenggan pertama tu propa gila.

ok bai.
jap lagi lais nak datang rumah.nak tepek bedak CutiCura banyak2 supaya setanding dengan beliau.


1 comment:

  1. kalau kak aisyah duk sebelah die adekah akan kelihatan seperti drogba & torres??huhuhu..

    ReplyDelete