Sunday 31 July 2011

heroes pujaan sepanjang zaman

lupakan sebentar ryan reynolds hero green lantern..atau alex pettyfer balak kacak tangkap leleh 'i am number four', atau tobey maguire si lelaki spider mahupun hugh jackman sang wolverine kuku besi.hero2 pujaan aku yang takkan lapuk dek hujan, tak lekang dek panas terdiri daripada 4 orang jejaka kacak..yang xberapa kacak sangat...putih..xberapa nak putih sangat dan comel..tapi xberapa nak comel mana pun.LOL.mereka adalah orang biasa di mata dunia..tapi segalanya dalam hidup aku kini..

kite mulakan dengan yang paling senior, paling comel, paling power!

Mr Zon Abdul Hamid..
*applause*

nama beliau sungguh lah popular di serata dunia!sampai beliau sendiri turut bangga dan selalu request untuk amik gambar bersama sign2 board yang ade tertera nama beliau.
abah : cepat kak, amek gambar abah.
erna : huh?kenapa background xcantik?apekah significance background ni?
abah : tak nampak name abah kat sign board belakang tu?navy zone.
erna : *speechless sebentar*. ok.baiklah.

sungguh comel kan beliau yang sudah sedia comel dengan saiz badannya itu?LOL.comel2..bila tengok saiz badan beliau ni, mesti korang taknak terima knyataan yang beliau boleh menunggang harley davidson yang maha berat bertan2 tu.hebat bukan?beliau memang hebat..
nampak seperti kena menjingkit sikit disitu.LOL.

actually, bibir sexxaayy ala2 jessica beil aku ni pun datangnya dari genetik beliau.pernah aku mengadu kat beliau yang aku kena bahan ngn member sekolah sebab bibir tebal ikut bibir beliau..terus beliau bagi aku quote berharga yang takkan dapat dari mana2..ia berbunyi 'biar bibir tebal, asalkan poket tebal'.oh yeah.u rock abah!he is the best father in the world!i will never ask for a better dad than u abah!

Razlan Effendy bin Zon

wuhuu..i adore his name!dia neh abang sulung aku yang garang tapi boleh tahan sporting lah.bile die marah, telinga die jadi merah..ala2 hulk tapi kaler merah.kah3..tapi dia amat tenang bila aku cite masalah and sering came out dengan ayat2 motivasi meruntun jiwa.berbakat dalam mengorat sebab dapat kakak ipar aku yang cun melecun walaupun die xlah sekacak shaheizy sam ataupun james franco.hoih..hensem sangat tu..
aku panggil kakak ipar aku neh 'kak long jelita'. aiceh.

selain dari abang sulung yang garang neh..aku ade sorang lagi abang iaitu..

Irwan Haniff bin Zon

kedengaran agak pelik kalau puji abang sendiri handsome, tapi die memang boleh tahan kacak..dari zaman skolah form 1 dulu..ade je kawan2 aku yang tak pasal macam suke die.die orangnye tenang, tapi skali mengamuk..dey..macam ombak besar menyerang macam dalam cite 2012 tu.aish..merepek.suke bergurau dan pandai la sikit2 buat lawak.paling tak boleh blah suke cubit lemak kat lengan mak aku.pehtu selalu gigit aku kat tangan sampai aku rs nak back hand die je kadang2.seb baik kau abang.ini pun taken juga.dah ade anak sorang dah pun..yang diberi nama Ahmad Lais Al Fateh bin Irwan Haniff.dey..takleh panjang lagi ke nama anak kau?kesian die nak melorek nama kat kertas peperiksaan objektif nanti..haihh..
dipersembahkan..irwan haniff, safra dayana dan ahmad lais al fateh..

sekarang nak cite pasal adikku yang banyak songeh..

Zairil Alkaff bin Zon

moody.grumpy.panas baran.ape lagi?semua lah die..tapi die tetap best.sporting, caring and loving jugak adakalanya.aiceh.satu2nya adik aku kat dunia ni, so macamane pun die..aku tetap sayang.geng keluar malam dan menyelusup ke McD yang paling setia.memandangkan aku tak dibenarkan sangat keluar mlm, so dia lah yang mengambil tugas jadi peneman setia kalau aku teringin men'drive' thru kan diri ke McD.juga mempunyai sama taste ngan aku dalam pemilihan pakaian.makna kata kalau shopping memang aku lah selalu jadi mangsa teman die.tak lupa juga selalu jadi mangsa kalau die suruh beli barang online.taknak mengalah pulak tu taste kau dik.topman,ted baker bagai..nasib baik ade satu adik je weih dalam dunia ni.bersyukur2..
kamilah geng bibir tebal.hehe..


sekian..itulah jejaka2 favourite aku yang amatlah menyenangkan hati..lain kali aku cite psl wanita2 idola plak.huahua..

bye bebeh..

1 comment:

  1. walau ape2pon..gaya Mr Zon Abdul Hamid yg plg macho!!! papa cool! ;p

    ReplyDelete